Krämer Groep
Uw panden in vertrouwde handen

Werken bij Krämer

Functieprofiel allround vakman

Word jij onze nieuwe collega?


Vanwege voortdurende groei zijn wij met spoed op zoek naar een allround vakman.

 

Functiedoel


Het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan diverse (monumentale) panden van onze (vaste) opdrachtgevers. Deze werkzaamheden voer je zelfstandig of samen met collega’s uit.

 

 

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:


Uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan diverse panden a.d.h.v. ontvangen meldingen.

Uitvoeren van (periodieke) inspecties.

Vastleggen en rapporteren van bevindingen, bestede tijd en materiaalgebruik.

Doen van voorstellen aan leidinggevende ter verbetering van technische situaties.

Als trotse medewerker ben je ambassadeur van Krämer Groep en vertegenwoordig je ons bedrijf bij onze opdrachtgevers.

 

Kennis- en ervaringsvereisten


  • Vaktechnische opleiding en/of aantoonbare werkervaring -      Teamspeler, maar je werkt ook zelfstandig
  • Je denkt in verbeteringen en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent oplossingsgericht en proactief
  • Je bent communicatief vaardig
  • VCA certificaat (of bereid deze te halen)
  • VOG zal aangevraagd worden en mag maximaal 12 maanden oud zijn

 

 

Wat bieden wij


Een afwisselende baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. De organisatie kent uitstekende arbeidsvoorwaarden en een informele werksfeer.

 

 

Solliciteren?


Is jouw interesse gewekt en ben je enthousiast om aan de slag te gaan?

Stuur dan een e-mail naar Sabine van der Snoek  (s.vandersnoek@kramer-groep.nl) Voor meer informatie mag je haar ook bellen of een whatsapp bericht sturen via telefoonnummer +31 6 51 46 44 19.

 

Over Krämer Groep:

Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van onderhoud aan onroerend goed voor de utiliteitsbouw. Ons bedrijf is door het hele land actief. Zo werken we bijvoorbeeld voor de gemeentelijke- en rijksoverheid, zorginstellingen, ziekenhuizen, scholen, universiteiten en andere publieke gebouwen.  Wij staan direct voor u klaar als er reparaties gedaan moeten worden. Ook kunnen wij u adviseren over planmatig periodiek onderhoud. Op deze manier kunnen problemen vaak voorkomen worden. Wij staan voor kwaliteit, bij iedere stap in het proces en klantvriendelijkheid. U kunt bij ons rekenen op goede bereikbaarheid, een strakke planning, deskundige medewerkers en heldere rapportages.

 

 


 

 

Functieprofiel kantoormedewerker storingsonderhoud


Word jij onze nieuwe collega?


Vanwege voortdurende groei zijn wij met spoed op zoek naar een kantoormedewerker storingsonderhoud.


Functiedoel


In deze rol zorg je voor een soepele afhandeling van storingen die optreden bij onze opdrachtgevers.

 

 

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:


Telefonisch en per email ontvang en registreer je binnen gekomen (spoed) storingen. Deze storingen handel je adequaat af door deze door te zetten naar collega’s of onderaannemers.

In het proces bewaak je de storing op afhandeling en tot slot ga je over tot facturatie.

Je hebt veel contact met onze opdrachtgevers, onderaannemers, leveranciers en vaklieden.

Uiteraard ben je als trotse medewerker van Krämer Groep ambassadeur en vertegenwoordig je ons bedrijf bij onze opdrachtgevers.

 

 

Kennis- en ervaringsvereisten



  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 16:00 uur
  • Affiniteit met bouw- en techniek
  • Goede communicatieve eigenschappen, verbaal en digitaal
  • Klantvriendelijke houding
  • Je bent oplossingsgericht, stressbestendig en proactief

 

 

Wat bieden wij


Een afwisselende baan met ruimte voor zelfontplooiing. De organisatie kent uitstekende arbeidsvoorwaarden en een informele werksfeer.

 

 

Solliciteren?


Is jouw interesse gewekt en ben je enthousiast om aan de slag te gaan?

Stuur dan een e-mail naar Sabine van der Snoek  (s.vandersnoek@kramer-groep.nl) Voor meer informatie mag je haar ook bellen of een whatsapp bericht sturen via telefoonnummer +31 6 51 46 44 19.

 

 

Over Krämer Groep:


Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van onderhoud aan onroerend goed voor de utiliteitsbouw. Ons bedrijf is door het hele land actief. Zo werken we bijvoorbeeld voor de gemeentelijke- en rijksoverheid, zorginstellingen, ziekenhuizen, scholen, universiteiten en andere publieke gebouwen.  Wij staan direct voor u klaar als er reparaties gedaan moeten worden. Ook kunnen wij u adviseren over planmatig periodiek onderhoud. Op deze manier kunnen problemen vaak voorkomen worden. Wij staan voor kwaliteit, bij iedere stap in het proces en klantvriendelijkheid. U kunt bij ons rekenen op goede bereikbaarheid, een strakke planning, deskundige medewerkers en heldere rapportages.

 

 


 

 

Functieprofiel projectcoördinator


Word jij onze nieuwe collega?


Vanwege voortdurende groei zijn wij met spoed op zoek naar een projectcoördinator.

 

Functiedoel


Werken als projectcoördinator betekent dat je midden in een projectteam staat. Je verzorgt en helpt mee met de calculatie, werkvoorbereiding en de uitvoering. Ook ben je zowel het aanspreekpunt voor onze klant, de projectleider alsmede de vaklieden op de werkvloer. Als projectcoördinator zit je qua rol tussen de werkvloer en projectleiding in en ben je actief op logistiek gebied bij een bouwproject.

 

 

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:


In deze functie ben je (mede)verantwoordelijk voor het calculeren, de werkvoorbereiding en aansturing van projecten bij onze vaste opdrachtgevers.

  • Je communiceert met opdrachtgevers over projectspecificaties en de voortgang.
  • Je informeert en instrueert onze vaklieden.
  • Je vraagt prijzen op en vergelijkt offertes van onderaannemers.
  • Je werkt nauw samen met de projectleider en de directie.
  • Je onderhoudt contact met opdrachtgever(s) en je brengt regelmatig een bezoek aan werken.

 

De projecten die je coördineert betreffen renovatie, verbouw (retail) en/of onderhoud aan diverse (monumentale) panden van onze (vaste) opdrachtgevers.


Als trotse medewerker ben je ambassadeur van Krämer Groep en vertegenwoordig je ons bedrijf bij onze opdrachtgevers.

 

 

Kennis- en ervaringsvereisten

 

  • MBO/HBO opleiding en/of aantoonbare werkervaring
  • Ambitieus en ondernemend
  • Teamspeler, maar je werkt ook zelfstandig
  • Je denkt in verbeteringen en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent oplossingsgericht en proactief
  • Je bent communicatief vaardig
  • VCA VOL (of bereid deze te halen)
  • VOG zal aangevraagd worden en mag maximaal 12 maanden oud zijn

 

 

Wat bieden wij


  • Een afwisselende functie met ruimte voor zelfontplooiing
  • Een prettige werksfeer in een informeel bedrijf
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden

 

 

Solliciteren?



Is jouw interesse gewekt en ben je enthousiast om aan de slag te gaan?

Stuur dan een e-mail naar Sabine van der Snoek  (s.vandersnoek@kramer-groep.nl) Voor meer informatie mag je haar ook bellen of een whatsapp bericht sturen via telefoonnummer +31 6 51 46 44 19.

 

 

Over Krämer Groep:


Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van onderhoud aan onroerend goed voor de utiliteitsbouw. Ons bedrijf is door het hele land actief. Zo werken we bijvoorbeeld voor de gemeentelijke- en rijksoverheid, zorginstellingen, ziekenhuizen, scholen, universiteiten en andere publieke gebouwen.  Wij staan direct voor u klaar als er reparaties gedaan moeten worden. Ook kunnen wij u adviseren over planmatig periodiek onderhoud. Op deze manier kunnen problemen vaak voorkomen worden. Wij staan voor kwaliteit, bij iedere stap in het proces en klantvriendelijkheid. U kunt bij ons rekenen op goede bereikbaarheid, een strakke planning, deskundige medewerkers en heldere rapportages.

 

 


 

 

 

Werken bij Technisch Installatiebedrijf De Vest bv

Er zijn op dit moment geen vacatures beschikbaar

Krämer Groep Computerweg 13 | 3542 DP Utrecht
Telefoonnummer: 088-1157700 | Fax: 088-1157720
Onderdeel van Krämer Groep: Krämer Bouw

MOG Service & Onderhoud bv

Verbeek Aannemersbedrijf bv

Z.A Overhage

G.B. van Hoek
Vest



Onze Certificering VCA ISO9001 Certificering