Storingsdienst
Is er schade aan uw gebouw, of een storing in een van de installaties? De storingsdienst van Krämer Groep staat dag en nacht voor u klaar, ook in het weekend. Wij zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Dag en nacht beschikbaar
Zodra u een storing meldt, verhelpen wij die zo snel mogelijk. Omdat al onze onderhoudsbussen een track & trace systeem hebben, kunnen we u de dichtstbijzijnde vakman sturen. Als hij bij u voorrijdt, heeft hij de complete werkbon al gelezen op zijn smartphone. U kunt online meekijken wat de status is, van het inplannen van het bezoek tot en met een beschrijving van de uitgevoerde werkzaamheden.
Werkwijze
- Onze storingsdienst is dag en nacht bereikbaar, 24 uur per dag en 7 dagen per week;
- Als u wilt, kunnen we met u afspreken hoe lang het maximaal mag duren totdat u reactie van ons hebt en totdat de reparatie is uitgevoerd: optimale response- en restoretijden;
- Wij verwerken uw melding in een speciaal softwarepakket en maken een werkbon aan;
Alle onderhoudsbussen hebben een track & trace systeem, zodat direct de dichtstbijzijnde vakman geselecteerd wordt;
- De dichtstbijzijnde vakman komt naar u toe met het juiste gereedschap en een voorraad veelgebruikte materialen;
- De werkbon ziet hij in zijn smartphone;
- De vakman meldt zich bij de persoon die de storing gemeld heeft;
- Wij repareren of vervangen met materialen van dezelfde soort en kwaliteit. Daarbij hebben we speciale aandacht voor duurzaam gebruik van materialen;
- Extra materiaal nodig? Dan kan onze medewerker dit meteen of op korte termijn halen, afhankelijk van hoe dringend de situatie is;
- In sommige gevallen maken we het werk in één keer af, namelijk als er sprake is van:
- Onderbreking of belemmering van uw bedrijfsprocessen;
- Risico’s voor mensen de in het pand aanwezig zijn;
- Risico’s i.v.m. inbraak, weersomstandigheden, etc.
- Als we de reparatie niet meteen definitief kunnen maken, treffen wij noodvoorzieningen om verdere schade te beperken;
- Elke maand krijgt u per pand en per onderdeel een overzicht van de storingen die wij verholpen hebben. Ook krijgt u een rapport waarin u ziet, hoe snel wij uw oproep hebben beantwoord en hoe snel de reparaties zijn uitgevoerd.